
El Meeting Internacional Paralímpic de L’Hospitalet celebrarà la seva 20a edició el 17 de maig de 2025 a L’Hospitalet Nord, consolidant-se com una cita clau en el calendari atlètic paralímpic. Enguany, la competició comptarà amb la presència d’un gran nombre d’atletes destacats del panorama internacional, amb un centenar d’inscrits fins al moment. Com en edicions anteriors, el meeting oferirà proves emocionants en longitud, velocitat i una prova de fons molt especial.
Una de les participacions més destacades serà la del rècord del món i diverses vegades campió paralímpic i mundial, Markus Rehm. L’atleta alemany tornarà a la pista de L’Hospitalet amb l’objectiu de brindar un gran espectacle als espectadors, un escenari on tradicionalment competeix a un alt nivell. També serà present la neerlandesa Fleur Jong, doble campiona paralímpica, qui ja va batre un rècord mundial en salt de longitud F62 a L’Hospitalet fa tres anys i buscarà repetir una actuació memorable.
A nivell espanyol, la competició comptarà amb la participació de diversos medallistes mundials i paralímpics que prometen un alt nivell de competició. Atletes com Adiaratou Iglesias, Joan Munar, Gerard Descàrrega, que torna a la competició després d’una llarga lesió, i Desireé Vila, arribaran amb la intenció de seguir sumant bones marques de cara als importants compromisos de la temporada, com el Mundial a Nova Delhi. També hi serà present Yassine Ouhdadi, dues vegades campió paralímpic i exatleta del L’Hospitalet Atletisme.
Un dels moments més singulars del meeting serà la disputa d’una prova de 1.000 metres OPEN de mig fons, on atletes amb i sense discapacitat competiran per aconseguir una gran marca en una distància poc habitual. Aquesta prova especial promet ser un dels plats forts de la jornada.
Secció patrocinada per
