
L’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses farà un acte el proper divendres 1 de febrer a les 6 de la tarda per inaugurar l’exposició Del Centre de Montserrat a la Fundació MAP, realitzada amb motiu dels 50 anys de serveis a les persones amb discapacitat al Ripollès. L’acte comptarà amb la presència de representants, treballadors/es i persones ateses de la Fundació MAP.
L’exposició es podrà veure des de l’1 al 24 de gener a Sant Joan de les Abadesses, concretament al Palau de l’Abadia de Sant Joan després d’haver d’haver visitat abans les localitats de Ripoll, Campdevànol i Sant Pau de Segúries,
La mostra, que compta amb el suport del Consell Comarcal del Ripollès, consta d’11 panells amb imatges i textos que repassen la trajectòria dels 50 anys, explicant els orígens, l’evolució, el present, el futur i també algunes vides de persones ateses a l’entitat.
Els materials amb què està feta, cartró i teixit, són reciclables amb la voluntat de fer una mostra respectuosa amb el medi ambient, lleugera i modulable, per adaptar-se als diferents espais.