Amb motiu del 3 de Desembre, Hi Som, Amics d’en Biel i Viver de Bell-lloc lideren un programa on es sumen activitats d’altres entitats com ara Artescena Social, Sirocus Circ i Siroart. El Resultat és un Programa reivindicatiu que es durà a terme del 27 de novembre i fins al 4 de desembre sota el lema “No Som Invisibles”.
Aquest lema neix l’any 2021 en sector social conscient que les mancances en el col·lectiu són globals des de l’àmbit educatiu, a l’espera d’una veritable escola inclusiva, des del món laboral, amb accés a un treball digne i reconegut, des de l’accés a una vida independent amb llargues llistes d’espera de places residencials i lamentablement, un llarg etc. que, tot i haver avançat en el camí, mostra que queda molt per fer.
La campanya d’aquest any donarà rellevància als drets de les persones amb disCapacitat en àmbits més subtils però d’igual valor pel que fa a qualitat de vida. Així els actes parlaran de les barreres que es troben les persones amb disCapacitat davant l’accés a l’oci, la falta d’inclusió en la cultura i sensibilitzaran i faran pedagogia davant les dificultats sumades en termes de sexe afectivitat.
Tot això ho faran a través d’activitats diverses que volen sumar per aconseguir un Cardedeu encara més inclusiu.
El repte d’enguany serà, diuen, que tot el poble vallesà doni visibilitat al llarg de la Setmana de les persones amb DisCapacitat i que la conscienciació ens faci avançar un xic més cap als mateixos drets i les mateixes oportunitats.
És per això que animen als/les Cardauencs/ques a inundar les xarxes socials de missatges amb valor i associat al hashtag #nosominvisibles #cardedeuinclusiu.