
L’Associació TALMA, a través de la seva marca de jardineria TALMA Verd, proposa una celebració de Sant Jordi més responsable i conscient per a les empreses i persones de la comunitat. “La idea és que les persones no comprin una rosa qualsevol, sinó una rosa amb més valor social i sostenible, transformant així la Diada en una festa més inclusiva”, explica Rosa Ticó, gerent de l’Associació.
TALMA Verd ha llançat una campanya de Sant Jordi centrada en els valors de la sostenibilitat i la inclusió a través d’un embolcall exclusiu i dissenyat per l’entitat. A més, degut a l’augment de la producció d’aquests dies, TALMA Verd compta amb un equip de persones. Per tant, des d’un punt de vista constructiu, TALMA ha volgut donar-li una visió més social i sostenible a la rosa de Sant Jordi.
S’ha creat un suport personalitzat de cartró, fàcil de transportar i reciclar. A més, totes les roses han estat embolcallades manualment a l’obrador de TALMA Verd, pel seu equip de floristes, amb la col·laboració de persones amb discapacitat o problemàtiques de salut mental de l’entitat.
D’entre les 2.100 unitats que s’esperen vendre, ja hi ha encàrrecs reservats per algunes empreses i organismes del territori que han decidit compartir un Sant Jordi més conscient i amb responsabilitat social. També hi ha establiments comercials i paradetes d’associacions que distribuiran la rosa de TALMA el mateix dia de Sant Jordi.
TALMA és una organització compromesa amb la implementació de processos i accions més eficients i sostenibles en les seves activitats. En aquest sentit, les campanyes de TALMA Verd també estan alineades amb aquesta visió.
Les roses es poden adquirir als punts de venda físics de TALMA Verd, ubicats al Garden (Ctra. de Torregrossa, Km 10.5), i a la botiga (C/ la Font, 17 de Juneda). També es trobaran a paradetes especials a prop de la Biblioteca Joan Duch de Juneda i el Bar Restaurant Torrent (N-240, Km 75, 25430 Juneda).
A més, l’entitat s’afegeix a les reivindicacions del sector de la discapacitat intel·lectual, liderades per Dincat, per fomentar l’accessibilitat cognitiva adaptant els llibres i textos, amb l’objectiu de fer de la Diada de Sant Jordi una celebració més inclusiva per a tothom.