Dilluns, 17 març 2025
IniciCULTURALa salut mental i les cures centraran la 3a edició d’IMPACTE! Festival...

La salut mental i les cures centraran la 3a edició d’IMPACTE! Festival de Cinema i Drets Humans de Catalunya

Se celebra del 3 al 21 de maig i tindrà tres sessions dedicades a la salut mental des de diferents enfocs

cartell festival cinema impacte
Cartell del festival de cinema IMPACTE! // Foto: (Festival IMPACTE)

Del 3 al 21 de maig se celebra la tercera edició d’IMPACTE! Festival de Cinema i Drets Humans de Catalunya. En aquesta edició el certamen els drets emergents com la salut mental, els drets dels animals o el dret a les cures, a més dels drets humans universals presents sempre a tot el festival.

Tres de les sessions estaran dedicades especialment a la salut mental des de l’enfoc de les neurodiversitats, els trastorns alimentaris i el dret a les cures i els serveis públics:

Dijous 4 de maig a les 16 h (Cinemes Girona) > Sessió sobre salut mental i neurodiversitats:
Extraordinarias unidas en la neurodiversidad, de Constanza Figueroa (Xile): nou dones autistes a la recerca del seu reconeixement.
Obre la tomba del meu pare, de Jawahine Zentar (França): ser dona i enfrontar-se a la tradició per fer valer, per sobre de tot, la humanitat.
Les entrades es poden obtenir a través d’aquest enllaç.

- PUBLICITAT -

Dissabte 6 de maig a les 20 h (Cinemes Girona) > Sessió sobre salut mental i trastorns alimentaris:

Petricor, de Victoria Morell (Espanya): tres dones de diferents generacions conviuen amb un trastorn de la conducta alimentària.

Katvoman, de Hadi Sheibani (Iran): on es Batman quan més se’l necessita?
Entrades a través d’aquest enllaç.

Diumenge 7 de maig a les 16 h (Cinemes Girona) > Sessió sobre dret a les cures i serveis públics:
Temps despietats, de Susanna Helke (Finlàndia): la privatització de geriàtrics a Finlàndia (el país més feliç del món?) confronta l’ètica de les cures amb la lògica dels beneficis de les grans empreses.
A l’altra riba, de Gaëlle Graton (Canadà): una treballadora social es retroba amb un jove sense sostre a qui creia haver ajudat.
Entrades a través d’aquest enllaç.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES