Gràcies al nou acord entre la productora d’espectacles catalana, Focus, i el Projecte Teatre Accessible, part de la programació del Festival Grec en la seva edició 2022, comptarà amb mesures d’accessibilitat per a persones amb diversitat sensorial i gent gran amb pèrdua auditiva i visual.
El Festival Grec se suma a la tendència dels espais escènics d’incorporar l’accessibilitat en la seva programació, fomentant la creació de nous públics i la democratització dels continguts culturals.
“Immunitat”, comptarà amb funcions accessibles el 9 de juliol als 18.00 hores en La Villarroel i “SAFO”, obra que explora la vida de la poeta de Lesbos i que comptarà amb la banda sonora de Christina Rosenvinge, serà apta a tots els públics el el 16 de juliol als 20.00 hores en el Teatre Romea.
En tant, “Paraíso perdido”, dirigida pel connotat Andrés Lima, comptarà amb funció accessible el 27 de juliol a les 22.00 hores en el Teatre El Grec. La comèdia “Quant temps em queda?” , dirigida i escrita per Marta Buchaca està programada per al 30 de juliol a les 18.00 hores en el Teatre Goya i “El diablo cojuelo”, produïda per la Companyia Nacional de Teatre Clàssic i dirigida per Juan Mayorga, comptarà amb una funció accessible el 6 d’agost a les 20.00 hores en el Teatre Condal.