La Fundació Privada Ilersis porta a terme una desinfecció preventiva de les seves tres llars residència

desinfecció preventiva llars residència fundacio ilersis
Personal desinfectant les instal·lacions d’una llar residència // Foto. Fundació Ilersis

La Fundació Privada Ilersis ha dut a terme una desinfecció preventiva de les tres llars residència amb les que compte, com a mesura preventiva contra el contagi per coronavirus.

Aquesta tasca s’ha dut a terme gràcies a la intervenció de l’Ajuntament de Lleida, el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i la Delegació del Govern espanyol.

L’actuació ha estat executada a través de la Federació ALLEM i permet que la Fundació Ilersis pugui reforçar els seus protocols de prevenció i seguretat.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES