
El proper dilluns 28 de maig la sala polivalent o multifuncional de Fupar acollirà la conferència ‘Fiscalitat o discapacitat’ que donarà l’advocat Albert Rodríguez de Som Fundació Tutelar Aspanias.
La xerrada, que començarà a les 15,30h tractarà temes relacionats amb la fiscalitat dels béns de persones amb discapacitat; normativa vigent respecte al testament; successions,; patrimoni protegit i copagament. La participació està oberta a tota la ciutadania i no és necessària la inscripció prèvia.
L’activitat forma part del cicle de conferències que Fupar realitza cada any per acompanyar i donar resposta a les inquietuds de les famílies, tutors i/o professionals en relació a la discapacitat intel·lectual.