La FEPCCAT viatja a Londres per conèixer com s’atén a les persones amb paràlisi cerebral arreu d’Europa

londres persones paràlisi cerebral arreu Europa
Els desplaçats a Londres van visitar una escola d’educació especial // Foto: FEPCCAT

Un equip de la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars (FEPCCAT) es va desplaçar a mitjans de maig a Londres per visitar dues escoles d’educació especial i un centre de dia per a adults. Aquest era el tercer viatge del projecte “L’altra cara 2018”

Novament, l’objectiu del viatge era conèixer com s’atén a les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars arreu d’Europa. En el cas de les entitats britàniques, va sorprendre positivament l’esforç per unir les escoles d’educació especial i les escoles ordinàries, per tal de compartir espais, passadissos i projectes que afavoreixin la plena inclusió dels infants.

Els representats de la FEPCCAT també van poder conèixer les dinàmiques  internes dels centres. A l’Escola d’Educació Especial The Vale, van gaudir d’una de les seves activitats estrella, la musicoteràpia.

Totes les bones pràctiques i models de referència recollits al llarg del projecte seran presentats durant el segon semestre de l’any en un informe de la FEPCCAT.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES