
La Federación Española de Deportes de Personas con Discapacidad Física (FEDDF) ha nomenat a tres catalans com a coordinadors nacionals en diferents categories esportives, Així, Andrés Gómez Sirat, actual Director del “Centro Nacional de Deportes de Invierno Adaptados, ha estat nomenat com a coordinador d’esports d’hivern; David Campón Moreno, ex-director tècnic de la FCEDF, com a coordinador de quad rugbi i, Núria Font López, ex-gerent de la FCEDF, com a coordinadora de l’especialitat de Slalom i única dona coordinadora nacional de la FEDDF.
Els tres catalans formen part d’un total de tretze coordinadors nacionals que ha fet públic la FEDDF a través del Decret de la Presidència de la Federació número 4/2022.
En aquest enllaç es pot accedir al decret de nomenament. Fa unes setmanes, la Federación Española de Deportes de Personas con Discapacidad Física va celebrar unes eleccions on va sortir escollit com a nou president Enrique Álvarez, que ocupava el càrrec de president interí des del mes de febrer després de la renúncia de l’anterior president, José Alberto Álvarez, per motius personals.

