Dissabte, 23 setembre 2023
IniciESPORT ADAPTATLa FCEDF presenta la 15a edició dels Jocs Catalans de l’esport adaptat...

La FCEDF presenta la 15a edició dels Jocs Catalans de l’esport adaptat que es celebren aquest cap de setmana a Martorell

En una roda de premsa amb la presència Xavier Fonollosa, l’alcalde de Martorell, i el Regidor d’Esports, Gerard Mimó

presentacio 15 jocs catalans martorell
Acte de presentació dels 15ens Jocs Catalans de l’Esport Adaptat // Foto: FCEDF

Aquest dimecres per la tarda s’ha portat a terme la roda de premsa de presentació de la 15ª edició dels Jocs Catalans de l’esport adaptat que es disputen aquest cap de setmana del 3 i 4 de juny a Martorell, la Capital Europea de l’Esport 2023. 

ICF23_Baner Financament-300x600

Durant l’acte de presentació han estat presents Xavier Fonollosa, l’alcalde de Martorell, acompanyat del Regidor d’Esports, Gerard Mimó; Josep Giménez, president de la Federació Catalana d’Esports de persones amb Discapacitat Física que ha destacat la importància de donar visibilitat a l’esport adaptat amb aquesta competició, agraint a Martorell per acollir aquesta edició tant important. També han estat presents representats d’entitats esportives de Martorell que participen en aquest esdeveniment. 

Durant els dos dies es portaran a terme competicions a diferents instal.lacions de Martorell, amb entrada gratuïta per tothom que vulgui gaudir dels esports adaptats. Els Jocs Catalans compten amb la col.laboració de Muevete y Accede.

Secció patrocinada per
logo-fcedf

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content