Josep Lluís Amador s’ha proclamat doble campió de Catalunya, guanyant en arc recorbat categoria Màster al sumar 520 punts i en Arc Adaptat, provincial de Barcelona, al 50è Campionat de Catalunya i 10è en Arc Adaptat que es van disputar el passat cap de setmana a la localitat de Canovelles.
Hèctor Garcia va guanyar en Arc Adaptat, categoria sènior amb 481 punts i va finalitzar 11è a la general. En arc compost Adaptat, Jesús López es va proclamar campió amb 551 punts i va finalitzar 10è a la classificació general absoluta.
El lliurament de premis de la competició, que va aplegar als 183 millors esportistes catalans, va estar presidit per Iolanda Sánchez, regidora d’esports de Canovelles, i Antoni Mesas, president de la Federació Catalana de tir amb arc.