
El proper dia 27 de maig començarà la novena edició del programa IMPACT#include de la Fundació GoodJob, amb una durada de 7 setmanes, i amb l’objectiu de capacitar i entrenar a les persones amb discapacitat en matèria de ciberseguretat.
El programa és una formació completament GRATUÏTA i ONLINE, per a persones amb discapacitat que no tenen ni formació ni experiència prèvia en el sector. D’aquesta manera obren noves oportunitats per a que les persones del col·lectiu treballin en un sector a l’alça i amb millors condicions laborals.
Un cop completat el programa i els alumnes adquireixen el coneixements i habilitats necessaris, la Fundació GoodJob els recolzarà i acompanyarà en el procés de RECERCA DE FEINA, presentant el seu perfil professional a grans empreses tecnològiques que col·laboren amb l’entitat de manera habitual.
Els participants del programa aprendran coneixements de Ciberseguretat general, Ciberseguretat perimetral, Ciberintel·ligència, Hacking Ètic, Compliment legal, Xarxes, Firewalls, entre d’altres, impartits pels millors professionals del sector.
El programa IMPACT#include de ciberseguretat s’impartirà del 27 de maig al 5 de juliol i va adreçat a persones amb discapacitat en situació d’atur, que tinguin una clara vocació tècnica i/o tecnològica. No cal tenir formació ni experiència prèvia en el sector tecnològic, Només ganes d’aprendre i voler assumir aquest repte.
Els únics requisits per realitzar aquest programa són tenir el certificat de discapacitat en vigor i estar en situació d’atur i en cerca d’oportunitats. També tenir compromís, implicació i capacitat d’aprenentatge, una forta vocació tecnològica i ganes de reinventar-se o fer un gir a la carrera professional.
PER INSCRIURE’S FER CLICK AQUÍ
Les TIC i les persones amb discapacitat
Des de la Fundació GoodJob consideren que qualsevol persona amb discapacitat sense una formació específica pot acabar treballant en l’àmbit de la ciberseguretat si entrena les competències necessàries.
Aquesta és una oportunitat única per aquelles persones que estan en recerca activa de feina i volen buscar noves oportunitats laborals en el sector tecnològic.
La Fundació GoodJob és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu principal l’ocupabilitat de les persones amb discapacitat en el sector TIC. Per fer-ho possible ha desenvolupat els programes #IMPACT d’ocupabilitat en ciberseguretat, analítica de dades, cloud, IA i accessibilitat universal.