
Nexe Fundació organitza pels propers 9 i 10 de juny una formació sobre “El treball global a les sales multisensorials per a infants amb discapacitat”, dirigida a totes aquelles persones que es fan càrrec de nens i nenes amb discapacitat, principalment a mestres, psicòlegs, fisioterapeutes, terapeutes ocupacionals, logopedes, personal de suport, etc.
En aquest curs, bàsicament pràctic, es volen mostrar l’ampli ventall de possibilitats d’aquestes sales en el treball d’atenció a persones amb discapacitat, experimentant-les de primera mà, i relacionant-les amb el treball que realitzen en l’atenció directa amb els usuaris.
La formació es farà divendres 9 de juny de 16.30h a 30.30h i dissabte 10 de juny de 9h a 14h i de 15.30h a 18.30h. Les places són limitades pel que és necessari fer inscripció. El preu és de 160€.

