Dissabte, 23 setembre 2023
IniciENTITATSEpilep organitza un concert solidari i la 4a edició de ‘Km per...

Epilep organitza un concert solidari i la 4a edició de ‘Km per l’epilèpsia’ amb motiu del Dia Nacional de l’Epilèpsia

Se celebra el pròxim 24 de maig per conscienciar sobre aquesta malaltia

km per la epilepsia
Participants a la cursa “Km per l’epilèpsia” // Foto: Epilep

Amb motiu del Dia Nacional de l’Epilèpsia, que se celebra el pròxim 24 de maig, l’Associació si jo puc, tu també #epilep ha organitzat un parell d’actes destinats a conscienciar sobre les persones afectades per la malaltia i els seus familiars.

ICF23_Baner Financament-300x600

El primer d’aquests actes serà un Concert solidari realitzat pel Cor Al·leluia que se celebrarà el 20 de maig a les 19h a la sala d’actes del Col·legi Carmelites de Tarragona. Tota la recaptació d’aquest concert es destinarà a la recerca mèdica de l’epilèpsia.

La segona activitat tindrà lloc el dia 21 de maig amb la 4a edició dels “Km per l’epilèpsia”, que consisteix en realitzar el màxim nombre de quilòmetres de totes les maneres possibles (caminant, corrent, nedant, ballant, etc,). Aquesta activitat està adreçada a tothom, tingui o no epilèpsia. 

Per participar cal omplir el següent formulari. El dia de la cursa s’ha de fer una fotografia abans, mentrestant o després de fer els quilòmetres i enviar un correu a sijopuctutambe.epilep@gmail.com dient la quantitat de quilòmetres realitzats i una foto amb el gest de l’epilèpsia.

Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Al final de la Jornada es farà el recompte total de quilòmetres que es publicarà a les diferents xarxes socials.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content