
Els catalans Oscar Onrubia i Jordi Ruiz s’han quedat a les portes d’aconseguir una medalla de bronze en bàsquet en cadira de rodes als Jocs de Tòquio després que la selecció espanyola hagi perdut avui davant Gran Bretanya (68-58) en el partit pel tercer i quart lloc.
El partit ha estat molt disputat fins el tercer quart, quan l’encert encistelladors dels anglesos s’ha imposat a la defensa que exercien els jugadors d’Oscar Trigo. En aquest període els britànics han aconseguit una diferència màxima de 14 punts, una distància que ja no ha pogut remuntar el combinat espanyol.
Si bé és cert que al darrer quart l’equip espanyol ha intentat a la desesperada retallar la diferència, els anglesos han mantingut la seva eficàcia encistelladora, amb la que han aconseguit la medalla de bronze. Espanya ha fet un bon torneig, però s’ha hagut de contentar amb la quarta plaça de la competició.

