
La fase regular de la Lliga Catalana de bàsquet en cadira de rodes 3×3 ha posat el seu punt final aquest cap de setmana amb la celebració de la segona i darrera jornada de competició. El Pavelló Congost de Granollers va ser l’escenari on es van definir les posicions definitives dels Grups A i B, deixant ja configurat el quadre d’enfrontaments que decidirà el títol de lliga i la classificació final del campionat.
Després dels resultats obtinguts a la pista vallesana, la lluita pel trofeu s’ha reduït a quatre aspirants. La primera semifinal mesurarà les forces del CEM l’H – Afaniad contra el Club Bàsquet Granollers, mentre que la segona eliminatòria assegura la presència d’un finalista de la mateixa entitat, ja que enfrontarà els dos equips de l’UNES Globalbasket.
La jornada decisiva es traslladarà al Maresme el proper dissabte 14 de març. El Pavelló Euskadi de Mataró acollirà els duels definitius, amb la gran final programada a partir de les 11:30 hores. Més enllà de la lluita pel campionat, la resta de participants també competiran per determinar les posicions de consolació de la taula.
Tots els marcadors d’aquesta darrera jornada es poden revisar mitjançant l’aplicació Scored, on també és possible consultar el calendari íntegre i els horaris del tancament de la competició.
Secció patrocinada per


