
Lluís Sánchez Seuba, originari de Manresa, assumeix el càrrec de president de la Fundació AMPANS després d’acceptar la proposta del Patronat per liderar aquesta important institució. La seva relació amb AMPANS es remunta a l’any 1992, quan va esdevenir membre del Patronat, i és pare d’un beneficiari dels serveis de l’entitat. A nivell professional, ha estat vinculat a la Hayes Lemmerz durant més de 30 anys, exercint com a director de manteniment i fundant l’empresa MEBSA Muntatges Elèctrics.
La presa de possessió de Lluís Sánchez Seuba com a president va tenir lloc en la recent reunió del Patronat de la fundació AMPANS. En les seves primeres paraules com a nou president, va expressar el seu compromís amb l’entitat avalat per més de tres dècades amb l’organització, al ser pare d’un fill amb paràlisi cerebral. Com a nou president, té la intenció de continuar contribuint al propòsit de millorar la vida de les persones amb necessitats especials i les seves famílies, treballant de la mà d’un dedicat equip de professionals.
Sánchez va agrair el compromís del president sortint, Sebastià Catllà, qui seguirà col·laborant amb AMPANS com a patró de la fundació. El nou president estarà acompanyat en el Patronat per un grup de membres destacats, incloent-hi Josep Maria Boldú i Clos, Albert Giralt i Cadevall, Carlota Riera i Claret, Clara Puigventós i Gusi, Rosa Campobadal i Molina, Maria Mercè Jubany i Herms, Jordi Vila i Oliva, Fèlix Noguera i Carrillo, a més dels expresidents Baltasar Corrons i Graells, Jaume Espinal i Farré, Domènec Casasayas i Serra, i el mateix Sebastià Catllà i Calvet.
La nova presidència de Lluís Sánchez Seuba tindrà com a prioritat la reducció de les llistes d’espera i el reconeixement dels professionals del sector. També es centrarà en impulsar la tecnologia en benefici de les persones amb necessitats especials, fomentar oportunitats laborals i difondre el projecte d’AMPANS, que commemora el seu 60è aniversari el 2025.

