
El jurat del 3er Concurs d’Art Provital Group, presidit per l’artista Teresa Jordá Vitó, en la seva reunió mantinguda el passat 15 d’octubre, va decidit atorgar els premis de la present edició a les obres i els artistes següents:
PRIMER PREMI: “Paisaje con aves” de Rosa Rosco.
SEGON PREMI: “Libélulas” de Sergio Crespo
TERCER PREMI: “La pantera rosa” de Pilar Juan Martinez
QUART PREMI: “Testigos de la nada” de Leandro Martinez.
CINQUÈ PREMI: “La dama de las mariposas” de José A. Sánchez.
PREMI TALENT: “Marea Baja” de Kelly Arrontes.
El Jurat també ha decidit concedir un accèssit al premi Talento a: “Vistiéndose de seda” de Carlos Marcelino.
El Concurs d’Art Provital Group, una iniciativa que pretén recollir les expressions d’artistes amb algun grau de discapacitat per acceptar nous punts de vista nascuts de la diversitat, i a la vegada és una aposta per a la inclusió social i professionals d’aquests artistes.
En aquesta edició del concurs patrocinat per Provital Group hi han participat 151 artistas que han presentat 199 obres inspirades en la bellesa i la natura.