El concert ‘Celebrem!’ de la Companyia la diversa marcarà l’estrena dels Premis Mmm’agrada a la Inclusió i l’Acompanyament

L'auditori del Centre Cívic Ter de Girona serà l'escenari el pròxim 14 de març d'una jornada que combina la creació musical inclusiva amb el reconeixement al suport socioeducatiu

El concert ‘Celebrem!’ de la Companyia la diversa marcarà l’estrena dels Premis Mmm’agrada a la Inclusió
Assaig de la companyia ‘La Diversa’ // Foto: Josep Bécares (cedida)

El cicle Mmm’agrada molt la música a Girona celebra la seva vuitena temporada amb una cita el proper 14 de març a les 18:30 h. L’esdeveniment, que tindrà lloc al Centre Cívic Ter, pivotarà al voltant del concert “Celebrem!”, una producció de la Companyia la diversa. Aquesta actuació no només serà una exhibició artística, sinó que servirà de marc per al lliurament dels Primers Premis Mmm’agrada a la Inclusió i l’Acompanyament, uns guardons que neixen per posar en valor la tasca de professionals i voluntaris que garanteixen l’accés universal a la cultura.

El concert d’aquesta edició estarà protagonitzat per la Companyia la diversa, un projecte que va sorgir el 2022 per potenciar el talent de joves amb diversitat funcional. En aquesta ocasió, l’Arnau Estanyol i en Miquel Lanao, sota la direcció de l’artivista Fina, compartiran escenari amb la ballarina de Celrà, Nicoleta Paun, i la cantautora reusenca Juna, provinent de l’escola Eumes de Salt. L’espectacle, finançat per l’Ateneu Terres Gironines, convida el públic a viure l’art com una eina de canvi i celebració de la diversitat.

Suport personalitzat per a una cultura sense barreres

Dins de la filosofia de la regidoria Ciutat que cuida, el cicle estrena enguany un servei d’acompanyament totalment gratuït per a persones amb dependència o necessitats específiques. Aquest Equip d’Acompanyament a la Inclusió (EAI), format per professionals de la psicologia i l’àmbit social, ofereix suport a l’autonomia des d’una hora abans del concert, incloent-hi un espai de trobada i berenar per facilitar la interacció comunitària. L’objectiu és eliminar qualsevol obstacle a la participació, tingui l’usuari una discapacitat diagnosticada o no.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

L’Associació Mmm’agrada, en col·laboració amb Tots Hi Som, lidera aquesta iniciativa que rep el suport de nombroses entitats del tercer sector, com Mifas, Multicapacitats, El Rusc, Oxalis, Ictus Girona i la Fundació Mapfre. A més, l’entrega dels premis s’alinea amb l’Any Internacional de les Persones Voluntàries per al Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides, destacant el paper essencial del voluntariat en la construcció d’una societat més justa.

Com és habitual, l’entrada al concert és gratuïta amb reserva prèvia a través del web de l’Ajuntament de Girona. La jornada clourà amb un espai de micro obert, on qualsevol assistent podrà participar activament i compartir la seva proposta artística amb la resta de la ciutadania.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES