Divendres, 25 abril 2025
IniciENTITATSEl Club Esportiu El Vilar d’ASPRONIS portarà el foc olímpic dels Jocs...

El Club Esportiu El Vilar d’ASPRONIS portarà el foc olímpic dels Jocs Special 2018 a Lloret de Mar

cartell jocs especial olympics 2018 lloret de mar foc olímpic
Cartell del Jocs Special Olympics 2018 // Foto: Special Olympics Catalunya

El proper dimarts 25 de setembre, el Club Esportiu El Vilar de la Fundació Aspronis, à l’encarregat de rebre el foc dels Jocs Special Olympics 2018 a Lloret de Mar i portar-la fins el consistori lloretenc.

El recorregut s’iniciarà a les 18’30h a la Plaça Pere Torrent, davant la Biblioteca, i seguirà pels carrers del centre de la vila: enfilarà el carrer Sant Pere fins arribar al davant de l’Ajuntament on les autoritats presents acolliran la torxa, així com els presidents d’Special Olympics Catalunya, Sergi Grimau, i de la Federació ACELL, Marina Gómez, i el president del Club Esportiu El Vilar i patró de la Fundació ASPRONIS, Xavier Manresa. En el recorregut, els esportistes que portaran la flama olímpica estaran acompanyats d’atletes lloretencs de primer nivell. En total, hi haurà 7 relleus per portar la flama olímpica.

Un total de 26 esportistes del Club Esportiu El Vilar participaran en aquesta edició dels Special Olympics sota el lema #MillorquiHointenta: a Andorra la Vella, en atletisme (2) i bàdminton (2); i a la Seu d’Urgell, en hoquei (7), bàsquet (8 en equip i 1 en prova individual) i petanca (6). Els acompanyaran 5 entrenadors i 4 voluntaris d’ASPRONIS..

Cal recordar que el Club Esportiu El Vilar de la Fundació Aspronis va ser l’amfitrió dels Jocs Special Olympics que es disputar a Lloret de Mar ara fa 12 anys i que van ser un autèntic èxit.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Diari de la Discapacitat
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.