
El CE Costa Daurada serà l’únic equip català que disputarà la Final Four de promoció d’ascens per pujar a Primera Divisió Nacional de bàsquet en cadira de rodes. Aquest cap de setmana del 14 i 15 de maig s’han disputat els partits de playoff classificatoris en el que han participat tres equips catalans: El CE Costa Daurada, el BCR CEM Hospitalet Afaniad Vinaròs i el Rehagirona Bàsquet Girona.
El CE Costa Daurada ha realitzat un gran cap de setmana guanyant els tres partits que ha disputat, dissabte va guanyar el primer davant el Adein de Tenerife per 45 a 32 i també el segon contra el Discaesports Bàsquet Calvià per 52 a 71, finalment, diumenge va guanyar al Rehagirona Bàsquet Girona per un contundent 30 a 82.
Per la seva banda, el BCR CEM Hospitalet Afaniad Vinarós va perdre el primer partit davant BSR Puertollano Amiab per 72 a 62, va guanyar el segon davant CDA Bahía de Cádiz per 48 a 57 i, diumenge va perdre per 41 a 55 davant Cludemi i no es va poder clasificar per disputar la Final Four d’ascens.
Finalment, el Rehagirona Bàsquet Girona no va poder guanyar cap dels tres partits disputats el cap de setmana.