
El Comitè Paralímpic Espanyol (CPE) ha confirmat la llista dels 37 nedadors que representaran a Espanya al Campionat del Món de Natació Paralímpica, que es disputarà a Singapur des del pròxim diumenge fins al 27 de setembre. La delegació espanyola estarà liderada pels campions paralímpics de París 2024, Anastasiya Dmytriv i Íñigo Llopis, i inclourà la majoria dels medallistes d’aquests jocs. L’expedició estarà formada per 13 dones i 24 homes, acompanyats per 23 tècnics, metges i fisioterapeutes.
El campionat, que es farà al Centre Aquàtic OCBC de Singapur, espera la participació de 600 atletes de més de 60 països. Espanya hi serà representada amb 22 nadadors de la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (Feddf), 12 de la Federació Espanyola d’Esports per a cecs (FEDC) i tres de la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Paràlisi Cerebral i Dany Cerebral Adquirit (Fedpc).
A més de Dmytriv i Llopis, la llista de convocats destaca per la presència de subcampions de París 2024, com Marta Fernández, Núria Marquès i Toni Ponce, i medallistes de bronze com María Delgado, Enrique Alhambra, Teresa Perales, Miguel Luque, José Antonio Marí, Óscar Salguero, José Ramón Cantero i Emma Feliú. Les proves, distribuïdes en set jornades, tindran sessions dobles: les classificatòries a partir de les 9.00 hores del matí a Singapur (les 3.00 hores a Espanya) i les finals a partir de les 17.30 hores (les 11.30 hores a Espanya). Totes les competicions es podran seguir en directe a través del canal de YouTube del Comitè Paralímpic Internacional.
Secció patrocinada per


