
Down Lleida i BC Clínics Institut Mèdic del Peu han signat un conveni de col·laboració per tal d’oferir els seus serveis en atenció primària, biomecànica i cirurgia de peu i turmell a totes les seves persones associades.
Aquesta col·laboració que han iniciat les dos entitats sorgeix de la importància d’indagar en el tipus de peu i altres alteracions de les persones amb síndrome de Down per tal de prevenir, pal·liar i corregir futurs problemes del peu, turmell i de l’aparell locomotor.
Com a primera iniciativa fruit de l’acord es van fer unes jornades inaugurals amb una conferència sobre “Les principals patologies del peu i turmell, principals tractaments conservadors i quirúrgics i com poden afectar a les persones amb síndrome de Down” a càrrec del director de L’institut Mèdic del peu i Podòleg, especialista en cirurgia de peu i turmell, Borja Cerdà. A la vegada que es van fer pre-estudis biomecànics per informar als pacients de les seves característiques del peu.

