Dilluns, 2 octubre 2023
IniciENTITATSCOCARMI organitza un esmorzar amb mitjans de comunicació per valorar els seus...

COCARMI organitza un esmorzar amb mitjans de comunicació per valorar els seus 20 anys de vida

cocarmi 20 anys esmorzar mitjans comunicació
Logo commemoratiu del 20è aniversari // Foto: COCARMI

El proper dimarts 27 de febrer tindrà lloc, a l’edifici ONCE Catalunya, un esmorzar amb mitjans de comunicació per valorar les dues primeres dècades de vida del COCARMI (Comitè Català de Representants de Persones amb Discapacitat), principal plataforma de les entitats de la discapacitat a Catalunya, que representa més de 500.000 persones i gairebé 700 entitats.

ICF23_Baner Financament-300x600

L’acte estarà presidit per Antonio Guillén i Rosa Cadenas, president i vicepresidenta, respectivament, del COCARMI. També hi seran presents Xavier Grau, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, i Enric Botí, president del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya, que lliuraran el Cupó Commemoratiu que l’ONCE dedica al 20è aniversari del COCARMI, corresponent al sorteig del 6 de març que, sota el lema “Obrim camins per les persones amb discapacitat” pretén donar a conèixer la tasca per la defensa dels drets de les persones amb discapacitat a Catalunya del darrers anys.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content