
El Centre Ocupacional CIPO de Sabadell se suma a la campanya #STOPLlistesEspera, impulsada per Dincat, representant del sector de la discapacitat intel·lectual a Catalunya, amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que se celebra el 3 de desembre.
L’objectiu és denunciar les llistes d’espera a les quals han de fer front les persones amb discapacitat intel·lectual a l’hora d’accedir a un habitatge digne amb els suports necessaris i als serveis d’atenció diürna, així com reivindicar el seu dret a tenir i dur a terme un projecte de vida independent.
Paral·lelament, i gràcies a la col·laboració entre Dincat i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, CIPO instal·larà un punt de difusió al vestíbul de l’estació de Sabadell Plaça Major. Durant tot el matí, de 10h a 14h, persones usuàries del Centre Ocupacional de CIPO, professionals dels diferents departaments i treballadors/es del Centre Especial de Treball informaran els i les viatgeres de la tasca de l’entitat i tindran a la venda alguns productes nadalencs elaborats als tallers d’artesania de l’entitat.
D’altra banda, a les 12h, el president de CIPO, Joan Madaula, i la directora tècnica del Centre Ocupacional, Aurora Piguillem, assistiran a l’acte institucional de Som Capaços, a l’Ajuntament de Sabadell. S’hi presentarà el manifest Som Capaços 2021, en el qual ha participat l’entitat.