
La cooperativa d’iniciativa social CLEB, Centre de Lleure Ebre, ha posat en marxa una campanya de captació de fons a la plataforma migranodearena.org per poder adquirir una furgoneta adaptada per realitzar el transport de persones amb discapacitat intel·lectual en les activitats que organitza.
Aquesta furgoneta els permetrà dur a terme el seu projecte d’OCI, en el que s’inclouen activitats de teatre, música, teràpia amb animals, sortides a la comunitat, vacacions programades, etc.
En les activitats que organitza participen persones amb diversitat funcional de diferents localitats de la zona de les Terres de l’Ebre, en les que no existeix un servei de transport públic, pel que als familiars i tutors els resulta molt difícil el trasllat dels usuaris i usuàries per gaudir de les activitats de lleure i oci.


