
El departament d’Interior, a través dels Mossos d’Esquadra ha posat en marxa una campanya per promoure la denúncia en casos d’odi i discriminació amb l’objectiu de sensibilitzar i informar a la ciutadania sobre la naturalesa i les característiques d’aquest tipus de delictes.
Sota el lema «T’escoltem», la campanya també pretén explicar quines conductes poden ser discriminatòries, i vol contribuir a augmentar la confiança de la ciutadania amb els Mossos d’Esquadra. L’any passat es van denunciar 292 casos relacionats amb conductes d’odi i discriminació, 9 casos menys que els registrats l’any anterior. La major part dels fets denunciats van estar relacionats amb l’àmbit ètnic i racial seguit de l’orientació política i l’homofòbia.

