Dimarts, 6 juny 2023
Dimarts, 6 juny 2023
IniciEsport AdaptatBiel Carbó i Òscar Onrubia, convocats amb la selecció espanyola sots 23...

Biel Carbó i Òscar Onrubia, convocats amb la selecció espanyola sots 23 de bàsquet en cadira de rodes

Per la concentració que es farà al CAR de Sant Cugat del 20 al 24 de juliol preparatòria del mundial que se celebrarà al setembre a Tailàndia

seleccio espanyola sots 23 basquet cadira rodes
Concentració de la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes // Foto: FEDEDDF

Dos jugadors catalans, Òscar Onrubia, que actualment juga a l’Amiab Albacete i Biel Carbó, exjugador de l’UNES FC Barcelona i que recentment ha anunciat el seu fixatge per l’UCAMM Murcia, han estat convocats per la concentració que la selecció espanyola masculina sots 23 de bàsquet en cadira de rodes realitzarà del 20 al 24 de juliol a les instal.lacions del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat. 

Onrubia i Carbó estan a la llista dels catorze esportistes convocats per Miguel Vaquero, el seleccionador nacional sots 23 que dirigirà la concentració. 

anunci guies d'arrel

L’objectiu principal d’aquesta concentració és la preparació de la participació de la Selecció al Mundial de bàsquet en cadira de rodes masculí sots 23 que es disputa a Phuket (Tailàndia) del 8 al 16 de setembre.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content