Barcelona es compromet a millorar l’accessibilitat de la ciutat per a les persones amb discapacitat

Ajuntament de Barcelona pressupost accessibilitat
L’Ajuntament de Barcelona va aprovar les mesures en el ple de divendres // Foto: Wikimèdia Commons

L’Ajuntament de Barcelona va refermar divendres el seu compromís amb el col·lectiu de les persones amb discapacitat, acordant en el ple incrementar el pressupost per millorar l’accessibilitat de la ciutat, especialment en aquells àmbits on el consistori pot incidir.

L’acord per pujar el pressupost dona resposta a la necessitat de compliment amb la Convenció Internacional de Drets de les Persones amb Discapacitat i amb l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible.

El text aprovat pel consistori demana en aquest sentit garantir i motivar a la participació de les persones amb discapacitat en els processos participatius i debats públics de la ciutat.

De la mateixa manera també manifesta la voluntat de l’Ajuntament de personar-se com acusació popular en els casos de discriminació i vulneració dels drets de les persones amb discapacitat.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES