
L’accés als tràmits electrònics per tramitar a Barcelona la “Targeta d’aparcament individual per a persones amb discapacitat” i la “Targeta d’aparcament col·lectiva per a persones amb discapacitat” queda aturat per una incidència informàtica. Així, els tràmits publicats a l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona no són funcionals fins a nou avís. No obstant, per tal de garantir el servei per a les persones usuàries, s’han establert com a canals d’entrada alternatius el presencial, el telefònic i el postal.
D’altra banda, es prorroga per sis mesos la vigència de les targetes d’aparcament per a persones amb discapacitat que finalitzaven la vigència entre l’1 de gener i el 9 de maig de 2024. De la mateixa manera, es prorroga també la publicació de la resolució actual fins a novembre.
L’Ajuntament estableix les següents alternatives de tramitació:
Canal telefònic i postal
- Trucar al 010 i facilitar les dades de la persona beneficiària de la targeta.
- L’Ajuntament envia per correu postal el formulari preomplert amb les dades facilitades, un sobre de retorn amb el franqueig a destinació i una carta amb instruccions.
- Enviar el formulari per correu postal.
Per a més informació, es poden consultar els passos a seguir a la web de l‘Oficina Virtual de Tràmits.
Canal presencial
- Localitzar l’Oficina d’Atenció Ciutadana més propera a través del llistat d’oficines a la web de l’Oficina Virtual de Tràmits.
- Demanar cita prèvia a través del 010 o presencialment al Quiosc de Tràmits i Serveis. Consulta el llistat de Quioscos de Tràmits i Serveis a la web de l’Oficina Virtual de Tràmits.
Consulta la resolució completa al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB).
Font: Institut Municipal de les Persones amb Discapacitat (IMPD)