Arrenca a Cubelles la nova temporada d’eslàlom en cadira de rodes amb dos rècords de Catalunya

cubelles temporada eslàlom cadira rodes
La primera jornada es va disputar a Cubelles // Foto: FECPC

Diumenge passat es va disputar a Cubelles la primera jornada de la temporada d’eslàlom en cadira de rodes amb la participació de 25 esportistes de 7 entitats diferents. La temporada 2017/18 va començar amb l’objectiu d’aconseguir superar la marca mínima de cada categoria per poder participar en el campionat estatal.

Laia Cuscó (Joves Vicuven) i Oriol Ruiz (Escoles Federatives) van batre dos rècords de Catalunya en categoria sènior i júnior, respectivament. La Laia (divisió WS1A) va aconseguir un temps de 3’31”05, superant l’anterior marca de 3’34”19. Per la seva banda, l’Oriol (divisió WS1B) va marcar un nou temps de 1’48”98.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

En l’última de les tres jornades de competició que queden per disputar-se, també es realitzarà el Campionat de Catalunya d’eliminació per equips.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES