
El propers 3 i 4 de juny l’antic mercat de Sant Joan de Sabadell acollirà la segona edició de la desfilada de moda inclusiva que organitza Andi-Down Sabadell. Les desfilades es faran el dissabte 3 de juny a les 18 h i diumenge 4 a les 12 h.
A banda, dissabte a partir de les 12h s’obrirà un outlet solidari i diumenge entre les 11h i les 14h hi haurà tallers de maquillatge, decoració d’ungles i elaboració de guarniments.
L’any passat es va realitzar la primera edició d’aquesta iniciativa, que va comptar amb la col·laboració de 26 persones entre infants i adults amb i sense discapacitat, que van fer de models d’una desfilada en la que va estar present l’alcalde de Sabadell, Juli Fernández, amb la seva família i el regidor d’Acció Social, Gabriel Fernández.

