
Després dels èxits d’Alpicat i Blanes, la localitat tarragonina d’Amposta serà la tercera en acollir una jornada escolar inclusiva Unifica’t organitzada per Special Olympics Catalunya. Serà avui a partir de les 10h i fins a les 14h al Pavelló del Centre de Tecnificació d’Amposta.
Durant la matinal, alumnes amb i sense discapacitat intel·lectual, en aquest cas del Centre de tecnificació i el Centre d’Educació Especial Àngel Apasa participaran conjuntament de cinc estacions esportives i d’hàbits saludables. Els estudiants de primer i segon de batxillerat del Centre de Tecnificació seran els encarregats de dinamitzar les estacions.
Els alumnes d’educació de secundària treballaran conjuntament en quatre estacions: rem, handbol, esgrima, relleus i hàbits saludables, aquesta última seguint la metodologia de la Gasol Foundation.
A més de la part més d’activitat física, el que es vol és fomentar una reflexió prèvia i posterior a les jornades. Al finalitzar la trobada s’entregaran les medalles a tots els participants.
UNIFICA’T és un projecte de Special Olympics Catalunya que es basa en els programes internacionals de Special Olympics de Play Unified i Unified Schools. Ja són 1,5 milions de persones en tot el món que ja s’han sumat en el programa d’Unified Sports.

