ADFO tanca la campanya de Nadal venent més de 7.000 productes fets a mà al seu Centre Especial de Treball

Més de 5 mil han estat paneres, regals i postals

adfo campanya nadal venda productes a mà
Persones del Centre Especial de Treball (ADFOCET) // Foto: ADFO

ADFOCET, el Centre Especial de Treball d’ADFO, ha venut més de 7 mil productes fets a mà durant la campanya de Nadal -la més important de l’any- dels quals més de 5 mil han estat paneres i resta regals i postals.

Aquests productes fets a mà es comencen a treballar des del mes de juny, amb el taller de creativitat, d’on sorgeix el disseny dels mateixos. Aquest volum de treball ha permès la contractació de cinc persones amb discapacitat, tres a la nau i dues cosidores pel taller. També s’ha comptat amb un voluntari a la nau i quatre persones voluntàries al taller. En total, les persones vinculades al taller de manualitats i creativitat enguany han estat 35.

Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Com en l’any anterior, l’entitat han comptat amb la col·laboració d’en Peyu, que ha participat activament a través de les xarxes socials fent promoció de les paneres i els productes. Els formatges de Les Cabres d’en Peyu han estat alguns dels productes alimentaris que han configurat les paneres, especialment el Pistonut, del qual les Persones amb Superpoders en van fer el disseny del packaging.

La cançó que ha acompanyat la campanya de Nadal aquest 2019 ha estat “Dies de tot”, cedida per Dani Rifà, músic i compositor de Tremendu.

BANER_300X250

FECETC_Banner_fira si i millor

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*