Dilluns, 17 març 2025
IniciLa Seguretat Social reconeix falta d’accessibilitat universal al telèfon i la web...

La Seguretat Social reconeix falta d’accessibilitat universal al telèfon i la web de l’Ingrés Mínim Vital

Per la “pressa” amb la que es va instal·lar el sistema

accessibilitat web telefon ingres minim vital

Segons informa Servimedia, la Secretaria d’Estat de Seguretat Social i Pensions ha reconegut que el simulador virtual de l’ingrés mínim vital (IMV) i el telèfon d’informació presenten carències d’accessibilitat universal. 

Així ho ha explicat la Seguretat Social en un escrit com a resposta a una queixa plantejada pel Comitè Espanyol de Representants de les Persones amb Discapacitat (Cermi). 

En la seva queixa, el Cermi denunciava “l’incompliment de les condicions bàsiques i necessàries d’accessibilitat universal” perquè el telèfon i la web de l’IMV poguessin ser utilitzats per tota la ciutadania “en condicions d’igualtat i no discriminació”. 

- PUBLICITAT -

La Seguretat Social ha atribuït aquestes carències a la “pressa” amb la que es va tenir que implantar l’IMV, un fet que va provocar que no es poguessin realitzar les comprovacions de qualitat prèvies a la posada en marxa del telèfon i la web, inclosa l’avaluació de l’accessibilitat universal, encara que “aquests processos han estat iniciats amb posterioritat a la seva implantació”. 

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES