La parella formada per Joan Camp i Miguel Martí guanya el campionat de Catalunya de pàdel

joan camp miguel martí campioant catalunya pàdel
Al campionat van jugar cinc parelles, una d’elles femenina // Foto. FCEDF

La parella formada per Joan Camp i Miguel Martí va ser la guanyadora del Campionat de Catalunya de pàdel que es va disputar aquest dissabte 14 de juliol a les instal·lacions del Club de Tennis Manresa.

El Campionat es va disputar en dues pistes del Club Tennis Manresa i on les parelles formades per Joan Camp i Miguel Martí i, Xavier Esteva i Frederic Crespo van guanyar tots els partits disputats de la primera fase, tots contra tots, jugant d’aquesta manera la final del Campionat. En la gran final, Joan Camp i Miguel Martí van guanyar, oferint un gran nivell de joc i amb punts espectaculars, a Xavier Esteva i Frederic Crespo. El partit per la tercera i quarta posició el van disputar Fabian Mateo i Josep Tatché contra la Mónica Ridao i Susana Rodríguez, un altre gran partit, molt igualat entre les dues parelles on finalment, Fabian Mateo i Josep Tatché van guanyar al tie-break final.

Aquest Campionat es va ajornar durant els Jocs Catalans del passat mes de juny a Manresa degut a les inclemències meteorològiques. Tot i el canvi de dates del Campionat de Catalunya, a mitjans de juliol, aquesta ha estat una gran edició amb cinc parelles competint pel campionat i, destacant la participación, per primera vegada, d’una parella femenina.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES