La Fundació Esclat Marina obté el Certificat de Qualitat ISO 9001 de sistemes de gestió

esclat marina certificació iso sistemes gestió
L’entrega del certificat es va produir a la Residència de la Fundació // Foto: Fundació Esclat Marina

La Fundació Esclat Marina ha obtingut, de part d’AENOR, el certificat de sistemes de gestió de la qualitat ISO 9001 que fa referència al context de l’organització, el lideratge, l’enfocament a processos, el pensament basat en riscos i oportunitats, l’aplicabilitat a serveis i la gestió del canvi. L’obtenció de la certificació ISO 9001 comporta també la certificació IQNet MANAGEMENT SYSTEM, d’àmbit internacional.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

L’obtenció d’aquest certificat s’ha plasmat en un acte realitzat a la Residència Esclat Marina en el que la directora d’AENOR a Catalunya, Eva Subirá, ha entregat el certificat a Lola de la Fuente, directora general d’Esclat. A l’esdeveniment també han estat presents el director general adjunt d’Esclat i director de la Residència Esclat Marina, Jordi González Barrufet, la directora de Qualitat d’Esclat, Marisol Álvarez, Gerardo Ángel Juárez, membre del patronat de la Fundació Esclat Marina, a més de treballadors d’Esclat, membres de l’equip tècnic de la Residència Esclat Marina i persones usuàries del Centre.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES