Fundació ONCE exposa a Barcelona una casa intel·ligent, sostenible i totalment accessible

casa intel·ligent acessible fundació once
La casa és 100% accessible // Foto: Fundació ONCE

Fundació ONCE presenta el proper dilluns, 19 de desembre, a las 12.00 h, a l’Esplanada de la Torre Agbar- Plaça de les Glòries de Barcelona (carrer Badajoz amb l’avinguda Diagonal), una casa intel·ligent, sostenible i accessible.

Dotada de saló, cuina/menjador, dormitori, bany i hall d’entrada, l’estada s’ha concebut sota els criteris de confort, adaptació a les necessitats dels seus habitants, facilitat d’ús, seguretat, sostenibilitat i estètica.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

L’habitatge, de més de 100 metres quadrats, es podrà visitar a Barcelona des del dilluns 19 de desembre fins al divendres 23 del mateix mes, en horari de 10.30 a 20.30 h.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES