
L’Escola Santa Maria del Grup Alba ha instal·lat a la zona del pati dos jocs adaptats. Concretament un circuit de boles i un xilòfon gegant perquè els alumnes puguin treballar la música i els sons a través d’una experiència sensorial lúdica. També s’ha instal·lat un espai amb una taula i bancs adaptats per cadires de rodes i l’any passat van estrenar un gronxador adaptat.
Tots aquests nous elements formen part del projecte “El pati de les experiències” que pretén “convertir el pati en una aula més d’aprenentatge on els infants i joves de l’escola puguin descobrir i viure experiències educatives a l’aire lliure” explica Montse Andreu, pedagoga de l’escola.
“Tenim una escola molt petita i el pati ho és tot. Especialment ara que la pandèmia ens obliga a aprofitar encara més els espais a l’aire lliure. Per això aquest projecte suposa una millora de la qualitat de vida pels nostres alumnes”, afegeix la pedagoga del centre.
El projecte ha estat possible gràcies al suport de l’empresa targarina Laumont, que comercialitza tòfones i bolets, i que ha participat en altres projectes amb l’entitat com el futur mural de l’escola que s’iniciarà aquesta primavera.

