Torna a les competicions l’equip de bàsquet en cadira de rodes de MIFAS

equip-basquet-grup-mifas
El Valida sin barreres CB MIFAS // Foto: Grup MIFAS

El Valida sin barreres CB MIFAS, l’equip de bàsquet en cadira de rodes més representatiu de la demarcació de Girona, ha anunciat la seva tornada a les competicions per la temporada 2016-17, després que l’any passat es donés de baixa per la falta de jugadors.

Això ha estat possible gràcies al  provinents de la província de Barcelona i del Delta de l’Ebre, però també amb jugadors nous de les comarques gironines que conformaran una plantilla de 10 jugadors que permetrà afrontar tant la Lliga Estatal de 1ª divisió com la Copa Catalunya.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

L’equip del Grup MIFAS, que farà la presentació oficial davant els aficionats el dia 12 de novembre disputant la primera jornada de Lliga contra el Joventut BCR, continuarà entrenant i disputant els seus partits com a local al Pavelló de Fontajau. Enguany el Valida sin barreres CB MIFAS ha quedat enquadrat en el grup Est de la Lliga juntament amb la resta d’equips catalans, els mallorquins i els canaris.

Per poder seguir endavant, l’equip compta amb el suport econòmic del seu patrocinador oficial, l’empresa Válida sin barreres i, com cada any, col·laboren també amb el manteniment de l’equip l’Ortopèdia Soler, la Diputació de Girona i l’Ajuntament de Girona.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

3 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES