Femarec celebra el seu 25è aniversari amb un musical de la seva companyia de teatre

musical-pot-de-teatre-femarec
Cartell de ‘Els músics de Bremen’ // Foto: Femarec

La seva companyia de teatre serà l’encarregada de donar el tret de sortida, el proper dia 4 d’octubre a les 20:30 h al Teatre Barts de Barcelona, a la celebració dels actes del 25è aniversari de l’entitat d’acció social Femarec, amb la representació de l’obra musical ‘Els músics de Bremen in concert’, una adaptació del clàssic conte dels Germans Grimm.

Dirigida per Albert Gràcia, comptarà amb tot de cançons originals composades pel músic Keco Pujol, cantades en rigorós directe pels actors i actrius de la companyia, i amb coreografia de Griselda Astudillo.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

Una estrena carregada de novetats i emmarcada en una etapa de transformació amb l’ambiciós projecte de professionalitzar l’anterior Grup de Teatre Social després de 19 anys de trajectòria, al incorporar nou director, l’Albert Gràcia, i batejar-se com a Pot de Teatre. El nou projecte té com objectiu fer del teatre la professió de la companyia, composada íntegrament per persones amb discapacitat i aconseguir la plena inclusió en el món cultural.

Durant els seus 25 anys d’activitat, Femarec ha comprovat els efectes positius dels seus serveis tant en els seus participants i usuaris-treballadors, com en el seu entorn social. Una trajectòria brillant amb centenars d’insercions laborals cada any (750 l’any 2015), un centre de formació que atén milers de persones i que realitza centenars de cursos (566 l’any 2015); i un Centre Especial de Treball amb més de 140 treballadors amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental que ofereix diferents serveis i que ha gestionat 2.700 tones de residus només l’any 2015. 

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

4 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES