Asendi NB organitza una exposició fotogràfica amb transcripció de textos en alfabet braille

exposicio-fotogràfica-centre-civic-can-verdaguer
Centre Cívic de Can Verdaguer a Barcelona // Foto: Asendi NB

El proper divendres 30 de setembre a les 19 hores tindrà lloc al Centre Cívic Can Verdaguer de Barcelona la inauguració de l’exposició fotogràfica titulada “LA PERONA 1980” del fotògraf Xavier Jiménez, que acompanya amb textos i poemes.

ASENDI Nou Barris, una associació per la sensibilització envers la discapacitat, ha organitzat aquesta exposició que romandrà fins el proper 27 d’octubre. La mostra comptarà també amb transcripció en alfabet braille dels textos, per apropar la fotografia a les persones amb discapacitat visual.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Aquesta exposició retrata el barri de la Perona (actualment ronda de Sant Martí), desmantellat el 1989. El fotògraf Xavier Jiménez ens ensenya La Perona que pocs van veure per dins i mostra la realitat d’una barriada que va sobreviure més de tres dècades aliena a les transformacions de la ciutat.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

18 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES