
We Act oferirà el pròxim diumenge 29 de novembre a les 18:30h l’espectacle accessible i inclusiu Órdago a lo Grande, dirigit per Arantza López i Vero Cendoya, al Teatre Alegria de Terrassa.
La funció s’emmarca dins les activitats entorn el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, el 3 de desembre, que promouen la visibilització i la normalització de la participació de les persones amb discapacitat en tots els aspectes de la vida política, social, econòmica i cultural.
A l’obra Órdago a lo grande sis persones es troben davant la mort i es veuen en la tessitura de fer balanç dels èxits i fracassos que han acumulat al llarg de les seves vides, qui s’atreveix a assumir el màxim risc? Qui s’atreveix a fer un órdago?
L’espectacle és una peça de creació col·lectiva que neix d’un aprenentatge comú amb sis actrius amb i sense diversitat funcional. El projecte de We Act ha estat guardonat amb els programes d’Art for Change de l’Obra Social «la Caixa» i Fundación Universia – Fundación Konecta, i ha rebut el suport del Teatre Nacional de Catalunya i la Generalitat de Catalunya.
Abans de la representació, a les 17:30h hi haurà una visita tàctil prèvia (touch tour) per col·lectius de persones amb discapacitat o baixa visió (amb inscripció prèvia a terrassaartsesceniques@terrassa.cat).
La representació comptarà com a mesures d’accessibilitat amb audiodescripció, subtitulació, bucle magnètic i interpretació en llengua de signes.

