AMPANS i les jugadores de l’equip de bàsquet manresà que va fer història reivindiquen l’esport femení

ampans equip bàsquet manresa reivindicació esport femení
Les jugadores del mític equip manresà i jugadors de l’entitat tapant-se un ull // Foto: AMPANS

AMPANS i l’equip femení de bàsquet que va fer història entre 1985 i 1992 s’han sumat a la campanya #ThoEstàsPerdent, impulsada pel Consell de l’Audiovisual Català, la Generalitat i la CCMA per reivindicar la presència de l’esport femení als mitjans de comunicació. 

Les exjugadores han visitat AMPANS aquest dimarts per conèixer l’equip de bàsquet de l’entitat, un equip mixt format per nois i noies, i han reivindicat conjuntament el seu suport a la campanya.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES