
ADFOCET, el Centre Especial de Treball d’ADFO, ha venut més de 7 mil productes fets a mà durant la campanya de Nadal -la més important de l’any- dels quals més de 5 mil han estat paneres i resta regals i postals.
Aquests productes fets a mà es comencen a treballar des del mes de juny, amb el taller de creativitat, d’on sorgeix el disseny dels mateixos. Aquest volum de treball ha permès la contractació de cinc persones amb discapacitat, tres a la nau i dues cosidores pel taller. També s’ha comptat amb un voluntari a la nau i quatre persones voluntàries al taller. En total, les persones vinculades al taller de manualitats i creativitat enguany han estat 35.
Com en l’any anterior, l’entitat han comptat amb la col·laboració d’en Peyu, que ha participat activament a través de les xarxes socials fent promoció de les paneres i els productes. Els formatges de Les Cabres d’en Peyu han estat alguns dels productes alimentaris que han configurat les paneres, especialment el Pistonut, del qual les Persones amb Superpoders en van fer el disseny del packaging.
La cançó que ha acompanyat la campanya de Nadal aquest 2019 ha estat “Dies de tot”, cedida per Dani Rifà, músic i compositor de Tremendu.


