
El Consejo Español para la Defensa de la Discapacidad y la Dependencia (CEDDD), ha fet una crida perquè els partits polítics prioritzin les persones davant la convocatòria electoral del 10 de novembre.
Segons la majoria de les enquestes publicades apunten que els comicis del diumenge deixaran les coses pràcticament com estaven en les darreres eleccions del 28 d’abril.
Amb aquest més que previsible paisatge fragmentat, l’organització considera que només “la cultura de pacte” dels partits polítics garantirà una conformació de govern que contribueixi a l’estabilitat política que necessita el pais.
Per el CEDDD aquesta estabilitat és imprescindible per garantir els drets de les persones amb discapacitat o dependència, uns col·lectius especialment afectats per aquesta inestabilitat tan prolongada.
Per això reclamen tornar el protagonisme a les persones amb necessitats especials, deixant de banda les discrepàncies.


