
El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha convocat subvencions a entitats sense ànim de lucre per a la realització d’actuacions dirigides a l’atenció de l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu i a la compensació de desigualtats en educació durant el curs escolar 2019-2020.
També ha convocat subvencions per a la realització d’actuacions dirigides a afavorir la utilització de les tecnologies de la informació i de la comunicació per part de l’alumnat que presenti necessitats educatives especials derivades de discapacitat escolaritzat en centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics durant el curs escolar 2019-2020.
Al igual que la convocatòria per actuacions adreçades a persones adultes amb necessitats educatives especials, el termini de les dues convocatòries es tanca el proper 17 de setembre.


