
Un total de sis jugadors del Barcelona Universitari Club, participaran a la concentració a la concentració de la selecció espanyola de rugbi en cadira de rodes que tindrà lloc del 4 al 7 de desembre a les instal.lacions del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat.
Els sis jugadors de rugbi convocats són: Christian Páez, Javier Quiles, Juan Tijan, Marc Subirón, Marta Llauradó i Sergi Escobar. A més, Dani Gómez, entrenador del club català forma part, com a entrenador ajudant, del cos tècnic dirigit pel seleccionador nacional, Nicolás Coste.
El retorn del rugbi
Per David Campón, coordinador nacional d’aquest esport, “l’objectiu principal de la concentració es tornar als entrenaments de la Selecció que, degut a la pandèmia, no s’han pogut fer cap de les activitats previstes en els darrers mesos, a més, és important continuar amb el desenvolupament dels jugadors de la selecció per millorar en properes competicions”.
Abans de la concentració, tots els jugadors i membres del cos tècnic hauran de ser sotmesos a tests previs per la detecció de la Covid-19 i, durant els dos dies, s’aplicaran els mateixos protocols de prevenció que s’estableixen a les competicions.
