
Un total de 182 esportistes entre 8 i 20 anys amb discapacitat intel·lectual participaran aquest dijous 15 de novembre a la 39a edició de la Jornada Escolar de natació que tindrà lloc a les instal·lacions de la piscina CEM Fondo d’en Peixo de El Prat de Llobregat organitzada per la Federació ACELL (Federació Catalana d’Esports per a persones amb discapacitat intel·lectual) i amb la col·laboració de Special Olympics Catalunya.
Els esportistes pertanyen a 12 escoles d’educació especial de diferents llocs de Catalunya. Es disputaran diferents sèries amb varies proves distribuïdes per nivell i també hi hauran proves adaptades per tal que tots els esportistes amb discapacitat intel·lectual puguin participar d’aquesta jornada esportiva i adquireixin hàbits saludables i esportius des de ben petits.
La Federació ACELL amb la col·laboració de l’Ajuntament de El Prat de Llobregat, la Fundació Cruyff, la Fundación Leo Messi i Special Olympics Catalunya organitzen, com en edicions anteriors, aquesta 39a edició de la Jornada Escolar de Natació.

